Ziua 6



Timp...
Curg stropi mari de secunde peste chipurile noastre și sapă-n ele gânduri noi, riduri fine amintind a zâmbet și lacrimă de-o potrivă, ore ce trec precum o boare, precum un nor căruia nimeni nu-i cunoaște calea. Oare numără cineva norii care vin sau pe cei care pleacă? Și unde se duc ei când se duc?
Aș vrea să ascund clepsidra în mâneca uitării și i-aș vrea curgerea surdă închisă în cutia unei Pandore ce nu-și va dezlega niciodată pletele lungi ce poartă-n ele dezastre împletite cu suspine. Aș vrea să păstrez clipa agățată de gene într-un azi ce curge ca o buclă moale de mătase verde legată de mâinile noastre ce-și caută sufletul între alte coaste. Ale mele, ale tale, noi. A trecut repede, precum un fulger prin noaptea grea și smolită și-a lăsat în urma-i un pumn de amintiri înnodate cu fire galbene de soare abia răsărit pe buze. Bagajele îmi sunt mai grele de-atâtea vise colorate câte am îndesat în buzunare, de-atâtea iluzii ce-mi zboară prin trup, de-atâția fiori desenați pe piele. Părul meu miroase a fericire, știi? Și palmele mele împreunate poartă parfum de rugă și mulțumire mută, dizolvată în lacrimi, pentru că tu ești aici.

Teamă...
Mi-e teamă de-atâta preaplin, de spinul ascuns sub aripa moale ce-o împărțim amândoi când zburăm peste lumi și ne întoarcem la paradisul ce îl credeam pierdut, dar care doar era ascuns de o cortină groasă și fadă numită rutină și banal. Mi-e teamă de zâmbetul cald și luminos al dimineții ce-mi mângâie degetele așa că noaptea, ascunsă în întuneric, plâng lacrimile neplânse încă și neîntâmplările lui mâine. Plâng toate tristețile tale și amărăciunile mele, cele ce încă nu sunt, cele ce nu au fost, cele ce sper că nu vor mai veni. Le plâng acum, mi le scriu pe coapse și le sculptez în carne, dar mai ales sper... Sper că dimineața îmi va presăra iarăși zâmbet pe obraz și sărutul tău pe umăr. 

Peste praguri trec stele și privirea ta mă adăpostește de ploaia de meteoriți ce cade printre șoaptele Lunii. Acum știu că sunt acasă!

Încă îmi mai caut prin sertare jumătatea de gând.

Comentarii

Postări populare

On Facebook