Ziua 4



Dulce...
Dimineața leneșă se furișează pe sub cortine și se întinde pe covoare. Ne promite un început cu parfum de muguri și primăveri eterne. E moale visul ce-l port iar umărul tău e cald și-mi odihnește gândurile precum o amforă din lut roșu. E surâs pe buzele tale și norii toți ni se împrăștie, fărâmați în bucățele albastre ce curg precum o ceață lăptoasă peste lume. E murmur și agitație alergând prin vene precum seva nouă a copacilor ce-au primit binecuvântarea unui început nou. 

Printre aburi de cafea mă îmbăt cu privirile tale impregnate de mirări precum ale unui copil ce azi descoperă întâia oară lumea. Mâna mea își găsește locul în palma ta, într-un dans perfect ce ne apropie de zei. Ți-am ascuns sub perne Promisiunea în timp ce tu îmi numărai stelele din păr și-mi legai speranțele de coapse ce le simt acum bătând din aripi sub tivul rochiei. 

Trenul ne acoperă șoaptele mute iar bucățile din mine, cândva dezordonate și lipsite de sens, se așează cuminte pe hârtia albă, nepătată încă de iluzii ori lacrimi. Picură zâmbet din ochii mei și-aș putea să împart fărâme fiecărui suflet ce acum se rostogolește plin de vânătăi la picioarele cuiva. Clipele mi le ascund sub pleoape, la adăpost de praful uitărilor ori al privirilor scrutătoare ce nu înțeleg de ce inima mea se oprește ori de câte ori norii gri ți se adună pe frunte. Ei nu știu că eu nu mai știu să fiu fără tine. 

Zbor...
Corpul mi se pierde în vidul unei atingeri molatice și părți din el se dezintegrează, transformate în fulgi calzi de zăpadă. Plutește în aer precum o particulă de praf îmbrăcată în raze de soare și dezbrăcată de propria greutate căreia nu îi mai poți ghici nici genul și nici destinul în palme. Se-amestecă cu aerul ce îl respiri și-acolo, în plămânii tăi, naște petale de flori și grădini întregi de maci strălucind a rouă proaspătă.

Noaptea îmi sărută pe furiș călcâiul în timp ce eu îți desenez conturul cu cretă colorată pe trotuarul ventriculului stâng. Te aștept încă la capătul visului... la capătul șoaptei de ieri... 


Gând din cuvânt vă așteaptă în tabelul Irealiei iar genul cuvintelor a fost ales de Daniela

Comentarii

Postări populare

On Facebook