Iubesc...


... diminețile în care te cuibărești lângă mine și îmi șoptești că mă iubești (1)
... privirea ta de copil mirat (2)
... brațele tale ce mă cuprind și îmi dau pentru o secundă impresia că timpul s-a oprit (3)
... sărutul de pe frunte (4)
... parfumul de bărbat proaspăt bărbierit deși niciodată nu îți iese perfect (5)
... toate cuvintele pe care mi le spui la ureche și pe cele pe care le rostești numai în gând (6)
... când mă aștepți răbdător să îmi termin machiajul și-mi spui: „nu te mai machia; oricum ești frumoasă” (7)
... că mă săruți de fiecare dată când pleci, chiar și numai pentru 5 minute (8)
... că mă întrebi de zeci de ori ce am chiar dacă știi că nu îți voi spune niciodată (9)
... să te privesc cum dormi atât de liniștit la mine în brațe (10)
... serile în care dansăm în bucătărie în timp ce facem mâncare (11)
... glumele noastre pe care oricum nu le înțelege nimeni (12)
... să te alint cu nume ciudate și tu să te prefaci bosumflat pentru că „ce bărbat e ăla căruia îi spui biluță” (13)
... când te joci cu degetele mele de la picioare mirându-te mereu de cât sunt de mici (14)
... când încerci să faci mâncare și iese un mic dezastru (15)
... fredonatul tău prin casă ce seamăna de fapt cu un mormăit (16)
... surprizele pe care mi le faci atunci când mă aștept mai puțin (17)
... fiecare floare pe care o culegi din toți boscheții și mărăcinii numai ca să mi-o aduci mie (18)
... când îmi spui că la mine orice e posibil. Asta mă face să cred că pot realiza orice vis (19)
... să ne uităm împreună la meciuri (20)
... felul în care ai grijă de mine atunci când sunt sunt bolnavă, cad, alunec sau mă lovesc - ceea ce mi se întâmplă des (21)
... faptul că pot să fiu cine sunt eu, fără să trebuiască să mă ascund (22)
... că îmi accepți prietenii și că ai înțeles că sunt parte din mine (23)
... libertatea pe care mi-o dai (24)
... când îmi spui că sunt familia ta mică și scumpă (25)
... sentimentul pe care îl am ori de câte ori mă întorc acasă și te găsesc acolo, zâmbind (26)
... să-mi spui „mi-e dor” după 3 zile petrecute departe (27)
... când mă cerți că am uitat iar să-mi iau șosetele (28)
... ideea că, deși sunt un dezastru, pentru tine sunt dezastrul perfect (29)
... felul în care mă privești atunci când crezi că nu mă uit la tine (30)
... boticul de copilaș pedepsit de părinți pe care îl faci când te cert (31)
... poveștile pe care mi le spui când nu pot să adorm. Dar cel mai tare iubesc că tu adormi înaintea mea, la jumătatea poveștii (32)
... zilele în care ne facem „cuib” din pături și perne pe canapea și stăm până seara acolo (33)
... o zi de mai în care te-am văzut pentru prima oară (34)
... planurile pe care le faci pentru noi în fiecare minut (35)
... că mă aduci cu picioarele pe pământ când sunt de prea mult timp cu capul în nori (36)
... să încerc rețete noi pentru a te surprinde și (37)
... faptul că tu mănânci tot indiferent cât de oribil e rezultatul (38)
... că m-ai învățat să nu mai fiu chiar cel mai egoist om din lume (39)
... că nu mi-ai dat niciodată drumul la mână chiar dacă eu am mai făcut-o uneori. Prima oară nu se pune (40)
... scepticismul tău. Asta mă face să muncesc de două ori mai mult numai ca să îți demonstrez contrariul (41)
... seara aia în care mi-ai spus de ce mă iubești (42)
... că îmi respecți deciziile și felul de a fi (43)
... clătitele și gogoșile pe care le facem împreună chiar dacă de obicei nu ne ies (44)
... mâna ta mare ținând-o strâns pe a mea (45)
... diminețile în care încerci să ieși încet din cameră și să mă lași să mai dorm. De fapt, tot timpul te lovești de ceva (46)
... când încercăm să încăpem amândoi în cadă (47)
... că ești mai ordonat decât mine (48)
... momentele în care, lângă tine fiind, simt că mi-am găsit în sfârșit locul (49)
... tonul vocii tale atunci când te întrebi „Da' noi de ce ne mai pupăm după atâta timp dacă nu ne vede nimeni?!” (50)
... inelul din cutiuța roșu cu negru (51)
... escapadele pe care le plănuiești în cele mai mici detalii pentru că le vrei perfecte pentru noi (52)
... sărutul de pe umărul drept pe care mi-l dai în fiecare seară înainte să adorm (53)
... cinele romantice pe care le pregătești uneori (54)
... fața pe care o ai atunci când îți fac vreun cadou (55)
... când îmi alungi visele urâte și mă ții în brațe până adorm iar (56)
... discuțiile pe care le avem în bucătărie, la un pahar de vin (57)
... când mă strigi „bebe” și mă alinți (58)
... nasul tău rotund care seamănă cu o căpșunică (59)
... că nu ți se pare ciudat că, atunci când mă lovește inspirația, scriu peste tot pe unde apuc (60)
... când îmi povestești ce ai făcut la serviciu (61)
... interesul pentru lucrurile ce pentru mine sunt importante (62)
... că putem sta în aceeași încăpere fără ca tăcerile să ne pară apăsătoare (63)
... părul tău mare, deși cade peste tot prin casa (64)
... personalitatea și inteligența ta (65)
... că mi-ai spus că aș fi femeia perfectă dacă mi-aș cumpăra mai puțini pantofi (66)
... contradicțiile noastre încheiate cu un sărut (67)
... întrebarea: „ce a făcut bebe azi?” (68)
... când îmi spui că sunt sexy deși în momentul ăla port pantaloni de trening (69)
... că ma „pupi să treacă” (70)
... cărțile pe care mi le iei chiar dacă nu reușesc să le citesc. Știi doar că îmi plac (71)
... degetele tale ce se joacă în părul meu (72)


72 nu pentru că astea ar fi toate; 72 pentru că atâtea luni am petrecut împreună.
„La mulți ani bebe!”

Comentarii

Postări populare

On Facebook