Plâns peste noi - duzina de cuvinte


Panglica norilor cerne cenușă
amestecată rece cu raze,
când vorba ta azi, fără mănușă,
sfărâma brut țesătura de fraze,
de gânduri pe care presărasem magie,
de visele roșii, de catifea,
de doruri ce-au fost, dar n-or să mai fie
ucise de palma ta grea.
Ieri sufletu-mi țineam cuminte pe masă
și tu îl puteai diseca;
n-am plâns nici atunci când cu lama tăioasă 
l-ai cioplit după inima ta;
dar azi rana rotundă începe să doară
și lacrimi să curgă din ea,
amarul mă frânge pe corzi de vioară,
cortina se lasă și ea.


Te-am crezut diferit într-o lume de măști,
curcubeu peste stelele mele,
erai doar actor pe-o scenă plină de-anoști
iar eu, numai una din ele.
Orgolios păpușar ce are rime-supuși,
condei iscusit și povești
nu vezi ca nu-s una dintre păpuși?!
nici fiară să mă-îmblânzești.
Azi nu mai sunt piatra, tu nu-mi mai ești dalta,
mi-ai dat dezamăgire să beau,
curgerea sa îmi otrăvește speranța și soarta,
cuțitul tău nu-l mai vreau.
Azi las ploaia să plângă peste iarna ta rece,
limita ce-ai pus între noi
și-aștept primăvara cu parfum fin să înece
trupurile-a doi oameni goi.

* Cuvintele lor: "Scorpio", "Tibi", "Vero", "Vero", "Carmen", "Calin", "Tibi2", "Abisurile", "Dictatura Justitiei", "Dor", "Anacondele", "Dagatha" sub bagheta magică a lui Psi *


Comentarii

Postări populare

On Facebook