Intre durere si nimic, aleg durerea… visand la inteleptul care s-o domine!



Citeste-ma!

Aseaza-ti armura pe inima si urmareste-ma rand cu rand.
Cuvintele mele sunt sageti otravite,
Iar eu, singurul antidot.

Picteaza-ma!

Inmoaie-ti pensula inlacrimata in acuarela durerii.
Sentimentele mele sunt doar umbre in decor,
Iar eu, un portret gol.

Scrie-ma!

Aseaza-ti amintirile si sentimentele intr-o scrisoare.
Trimite-o din inima, inimii mele,
Iar eu, un postas ratacit.

Minte-ma!

Aminteste-ti de privirile si vorbele mele.
Trimte-un sol cu ele sa joace aceeasi piesa,
Iar eu, un actor mut.

Cauta-ma!

Deschide-ti inima si visul si asteapta-ma din nou in prag.
Trateaza-ma dupa cum merit, dupa cum simti.
Iar eu, voi fi eu.

 Iubeste-ma!

Aminteste-ti c-ai spune-o de o suta de ori, intr-o suta de zari,
Gata sa arati, nu doar sa simti,
Iar eu, o parte din intreg!

Comentarii

Postări populare

On Facebook