Mesaj ascuns... în mine


Mâna mea caldă-n părul tău presară stele
Și peste gândul frânt de-atâta dor
Coboară șoaptele dintâi și zborurile cele
Ce au căzut ca ploile din nor.

Privirea mea se leagănă ușor prin vise
În care-ar vrea să te găsească iar
Și ochii-mi ard ca flăcările-aprinse
De pasiuni topite, de amar.

Pielea mea albă murmură-n tăcere
Cuvinte fără sens și fără glas
Ce se lovesc și se îneacă în plăcere,
În amfora albastră a unui ceas.

Buzele-mi roșii picură săruturi gri
În locul vorbelor ce nu știu cum să-ți spună
Că printre nopți fantasmele-mi sunt vii
Și când nu ești în ochi aduc furtună.

Filă cu filă poți să-mi citești trupul,
Ascuns printre coperțile ce-l apără de lume
Și chiar de n-a învățat nicicând să-și spună visul
Sub degetele tale are chip și nume.

*Alte mesaje ascunse așteaptă descifrarea în tabel la Psi*





Comentarii

Postări populare

On Facebook