Toamna ta... Primăvara mea


Afară norii varsă picături mari de ploaie... Înăuntru doar picuri de iubire ni se aștern pe piele.

Afară frunzele galbene cad legănat, acoperind pământul... Înăuntru două suflete dansează în ritm suav, de vals.

Afară vântul șuieră turbat, spulberând crud ultimul vis al verii... Înăuntru sunt șoapte ce murmură cald „Te iubesc”.

Afară bruma ucide cu răceală speranțe... Înăuntru două mâini nasc cu gingășie atingeri de fluture.

Afară zborul de păsări s-a frânt... Înăuntru vise se-amestecă cu parfum de zâmbet, plutind ușor, în atmosferă.

Afară pașii foșnesc pe flori uscate... Înăuntru înfloresc petale de dragoste și dor.

Afară lumea a rămas pustie... Înăuntru un Univers plin de viață strălucește multicolor.

Afară Toamna pictează zările cu un surâs arămiu... Înăuntru abia a venit... Primăvara

Comentarii

  1. @Creatura Visatoare: multu' :*
    Nici tu nu poti sa dormi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia am iesit din dus...Ma doare foarte rau capul!Deci cred ca ma bag la somn de acum...:)
    Pana acum am hoinarit prin blogosfera! :)
    Eu ti pup di noapti buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Creatura Visatoare: si eu tot prin blogosfera umblu ;))
    Somn usor si sa scapi de durerea de cap :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Plimbare placuta! :)
    Multumesc la fel!Incerc sa scap de ea de vreo 2 saptamani dar ea nu vrea sa scape de mine! :(
    Incepe sa imi fie prietena buna! :D
    Te pup!Somn pufos!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Creatura Visatoare: :)) e bine ca socializati (tu si durerea de cap).
    Ti pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am de ales!:) Era o vorba...Ma fac frate cu dracu' pana trec puntea!!Asa si eu!Ne avem una pe alta!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Creatura Visatoare: :)) asta e o idee buna.. poate intr-un final se satura si pleaca singura

    RăspundețiȘtergere
  8. Extraordinar scris >:D< imi place mult !

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut si eu un fel de concurs, incercand sa determin cine ar putea sa castige versurile pe care le-am puspe blogul Cafenelei si am crezut de cuviinta sa tile daruiesc tie. Iata-le, buchetel:
    Poruncă-n miez de noapte-mi dai să cânt,
    Cuvânt ales să leg de alt cuvânt,
    În timp ce-n prag de vis,câte-o femeie
    Veşmântul zilei dornică-şi descheie.

    RăspundețiȘtergere
  10. @cafeneauainsinguratilor: cat de frumos! Iti multumesc din suflet >:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook