Înger sau Demon



Mă pierd deseori în gânduri cu tine ca într-un labirint necunoscut... şi ploi cad peste mine... şi raze stau deasupra mea. Te găsesc în colţuri nebănuite şi te caut apoi zile în şir... mă priveşti zâmbind şi îmi întorci spatele, nepăsător... Mă prinzi de mână când mă rătăcesc şi apoi mă laşi să cad.

Încerc să aflu cine eşti de fapt... dar ori de câte ori descopăr ceva constat că e doar o iluzie... uneori eşti om, alteori fantasmă... uneori înger, alteori demon. Şi eu, captivă la mijloc... plângând şi râzând... iubind şi urând... trăind şi agonizând...

Un amestec de crudă durere şi dulce plăcere... un nectar înveninat... o petala uscată, dar parfumată... iubire ascunsă în priviri nepăsătoare... şi un suflet prins între realitate şi îndoieli, neştiind ce să creadă, neştiind ce să spună, neştiind ce sa facă.

 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook